چشم زخم چیست و روش های باطل کردن چشم زخم
نوشته شده توسط : نقره جات

 


در اين مقاله به قوي ترين باطل سحر و دعاي شکستن چشم زخم اشاره مي کنيم، مهم ترين دعاي باطل کردن چشم زخم حرز امام جواد (ع) می باشد که  می توانید از  سايت شرف آنلاين آن را خریداری کنید. همچنین سنگ چشم زخم نیست می توانید شما را از سحر و جادو حفظ کند.  که ادامه مقاله به برخي ديگر از اين ادعيه اشاره مي کنيم ... .

چشم زخم  چيست؟ (amulet)

حتما تا به حال کلمه «چشم‌زخم» يا «چشم‌زدن» يا «چشم‌شور» به گوش شما خورده است. اين يك نظر عمومي است كه در بعضي از چشم‌ها اثر بخصوصي وجود دارد. معني آن چيست؟ زماني كه يك نفر با تعجب به چيزي نگاه کند، همان خصوصيت ويژه چشم‌ها باعث ازبين رفتن يا درهم‌شكستن همان چيز خواهد شد كه باعث شگفتي فرد مي شود. در مورد آأم ها هم باعث بيمار يا ديوانه‌شدن شخص مقابل مي‌شود. قبل از بررسي اين ادعا از نظر ديني، مي‌توان گفت كه امروزه از نظر عقلي هم‌چنين موضوعي دور از باور نيست. اين روزها وجود يك نيروي مغناطيسي خاص در چشم‌ها از نظر علمي هم ثابت شده كه حتي قابليت پرورش يافتن هم در آن وجود دازد. گفته مي‌شود كه خواب مغناطيسي، از طريق همين نيروي مغناطيسي چشم‌ها انجام‌شدني مي باشد. درضمن در دنياي امروز استفاده از اشعه ليزر كه نامرئي است هم مي‌تواند دليلي براي همين وجود اثر ويژه در چشم‌ها باشد. البته هنوز منشا علمي براي چشم‌زخم كشف نشده است. اما بازوبند حرز امام جواد (ع) مي تواند از چشم زخم جلوگيري کند.


آياتي براي باطل کردن چشم زخم

خواندن آيه و ان يکاد الذين براي باطل کردن چشم زخم مفيد است.

?- زمان اذان در مکاني که زندگي مي‌کند، با صوت جهر و آشکار{صداي بلند مثل نماز صبح}، اذان بگويد.
?- پس از نماز صبح ?? آيه از قرآن را با صوت جهر و آشکار بخوانيد.
?- دو سوره‌ي معوّذتين (فلق و ناس) را در طول روز بخواند.
?- پيش از خواب ? قل (يعني سوره‌هاي کافرون، توحيد، ناس و فلق) را تلاوت کنيد.
?- قرآن را همواره همراه خود داشته باشد.
?- آيه الکرسي را زياد بخواند وآن را نوشته و در خانه قرار دهيد.
?- صدقه دادن و تکرار معوذتين و تکرار لاحول و لا قو? الا بالله در دستورات کار خود قرار دهيد.
?- حرز امام جواد عليه السلام را همراه داشته باشد مثلاً در انگشتري؛ و اين حرز بايد روي پوست آهوي ? ماهه‌ نوشته شود. (حقير مي‌گويم طبق احاديث انگشتر حديد صيني با ذکر ? جلال و عقيق يمني اصل هم براي حفاظت مناسب مي باشد.)

درمصباح کفعمي است هر کس سوره يس را بنويسد و با خود همراه داشته باشد از شر جن و چشم زخم در امان خواهد بود. (کتاب پرسش‌هاي شما و پاسخ‌هاي آية الله بهجت- جلد اول)


احاديث ائمه در مورد دعاي چشم زخم و باطل کردن آن با حرز امام جواد (ع)


 در حديثي آمده است اسماء بنت عميس از پيامبر (ص) براي تهيه دعايي براي باطل کردن چشم زخم کسب تکليف نمود و پيامبر (ص) بيان کردند: مانعي ندارد، اگر چيزي مي توانست بر قضا و قدر پيشي گيرد، طلسم چشم زخم بود و در حديث ديگري بيان شده است که اميرالمومنين (ع) فرمودند: پيامبر براي امام حسن(ع) و امام حسين (ع) رقيه گرفت و اين دعا را خواندند: « اعيذ کما بکلمات الله التامات وأسمائه الحسنى کلها عامة من شر السامة والهامة ومن شر کل عين لامة ومن شر حاسد إذا حسد»؛

يعني : شما را مي سپارم به تمام کلمات و اسماي حسناي پروردگار از شر مرگ و حيوانات موذي و هرچشم بد و حسود آنگاه که حسد ورزد. سپس پيامبر نگاهي به ما کرد و فرمود « حضرت ابراهيم (ع) اين چنين براي اسماعيل و اسخاق (ع) تويذ کرد.»

امام علي (ع) نيز بيان مي کنند: چشم زخم حق است و توسل به دعا براي دفع آن نيز حق است.

اشاره قرآن به چشم زخم

اثبات وجود سحر و تعليم آن به کمک دو فرشته الهي به نام هاروت و ماروت در داستاني در سوره بقره اشاره شده است . آنچه از تحليل اين داستان درک مي کنيم اين است که سحر و جادو قابل تعليم و آموزش مي باشد و کارکردهاي بسياري دارد و مي تواند مثبت و يا منفي باشد. بنابراین برای باطل کردن چشم زخم باید حرز قوی داشته باشید.

انسان از توانايي خاص و خارق العاده اي بهره مي برد که موجبات تصرفات فرامادي و فرا طبيعي را فراهم مي آورد و اين توانايي را دارد که ابزارهاي مادي را در امور فرامادي مورد استفاده قرار دهد و همچنين او مي تواند از امور مادي مانند چشم براي امري معنوي مانند محبت و دشمني بهره جويد.

در داستان سحر جادوگران مصري و جدال  ايشان با حضرت موسي(عليه السلام) اين مطلب را در مي يابيم که سحر مي تواند در چشم و تصرف در آن باشد به اين معني که ساحران فرعوني در چشم بني اسرائيل نفوذ کرده و موجب وحشت ايشان مي شدند يعني فرد مي تواند در چشم فردی دیگر با اعمالي تصرف کند و تأثيرات آن را در جان و روحش مشاهده کند.

بنابراين با حرکت طناب ها و ريسمان ها در چشمان مردمان تصرف شده و در جان ايشان وحشت و ترس افکنده مي شود. (سوره اعراف آيه 116)

کافران مکه که معجزات پيامبر(صلي الله عليه وآله) را مشاهده کرده بودند ادعا مي کردند که پيامبر با سحر و جادو چشمان ايشان تصرف کرده تا نتوانند حقيقت و واقعيت را از توهم تشخيص دهند.

بهترین توصیه برای باطل کردن چشم زخم

بهترین توصیه برای از بین بردن چشم زخم استفاده از بازوبند حرز امام جواد (ع) و گردنبند حرز امام جواد (ع) می باشد. استفاده از این حرز می تواند شما را در برابر طلسم و جادو به خوبی محافظت کند. همچنین شما در سفر ایمن می کند، از گزند جانوران مصون نگه می دارد و از رسیدن هر گونه بدی به شما جلوگیری می کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: